Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Cawangan Uitm Dan Fakulti

Fakulti senibina perancangan dan ukur fspu ap111. Senarai Kursus Pengajian Ditawakan Di UiTM Dam Lokasi Kampus Carian maklumat senarai kampus cawangan Universiti Teknologi MARA dan kursus pengajian yang ada ditawarkan termasuk diploma asasi penerapan ijazah sarjana muda.


Komed Uitm Malacca Contoh Surat Rasmi Permohonan Penangguhan Pembayaran Yuran Job Resume Template Job Resume Surat

UiTM Cawangan Johor berkembang dengan pesat dengan memenuhi tanggungjawab sebagai kampus UiTM Negeri ia menempatkan empat Fakulti atau pada ketika itu dipanggil sebagai Kursus iaitu Kursus Perakaunan dan Kursus Pengurusan Perniag- aan Kursus Sains Kesetiausahaan dan Kursus Pentadbiran Awam.

Cawangan uitm dan fakulti. Ahmad Fadhly Bin Arham Head of Centre of Study 06-2857215 Dr. Kppfpppahanguitmedumy hasnizawatiuitmedumy Phone No. Universiti teknologi mara cawangan selangor.

Fskm uitm cawangan perlis mengucapkan selamat berpencen kepada pensyarah yang telah dan akan berpencen pada pertengahan pertama tahun 2021. Rizuwan Bin Abu Karim Faculty Coordinator Office Technology Management Program. Terdapat dua buah fakulti yang bernaung di bawah kampus ini iaitu.

Majlis Perasmian Penubuhan ITM. NORSIAH BINTI KADIR DR PENSYARAH KANAN. Suhaida Binti Mohd Amin Faculty Coordinator Kampus Bandaraya Melaka 06-2857214 Mr.

Fakulti Pengurusan dan Perniagaan NORSHAMSHINA BINTI MAT ISA PENSYARAH KANAN. 1 Fakulti Pengurusan Maklumat 2 Fakulti Filem Teater Animasi Fakulti Pengurusan Maklumat Pengurusan Tertinggi Dekan Timbalan Dekan Akademik Timbalan Dekan Pelajar Alumni Timbalan Dekan Penyelidikan Jaringan Industri Fakulti Filem Teater Animasi. PERSIDA dan Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang Menganjurkan Program Kerjaya Bersama LHDN UiTM News Hub PERSIDA dan Fakulti Perakaunan UiTM Cawangan Pahang Menganjurkan Program Kerjaya Bersama LHDN 06072021 Dr.

Universiti Teknologi MARA UiTM 40450 Shah Alam Selangor Darul Ehsan. Untuk sebarang maklumat yang lebih lengkap berkaitan dengan kursus dan program yang ditawarkan oleh pihak fakulti anda boleh. NOOR ZUHAIRAH BINTI SAMSUDDIN PENSYARAH KANAN.

Anisafina Binti Maidin Program Coordinator MC242 06-3838229. Nor Dayana Zulkifli Pensyarah Kanan. Fakulti Pengurusan Perniagaan Nabilah Abdul Shukur Koordinator Pengurusan dan Perniagaan.

Universiti Teknologi MARA UiTM Cawangan Terengganu Kampus Dungun Sura Hujung 23000 Dungun Terengganu MALAYSIA. FAKULTI PERLADANGAN DAN AGROTEKNOLOGI Universiti Teknologi MARA Cawangan Melaka Kampus Jasin 77300 Merlimau Melaka. Fakulti Pengurusan dan Perniagaan bertanggungjawab untuk membentuk menambahbaik dan mengurus kemudahan teknologi maklumat bersesuaian dengan keperluan.

UiTM Cawangan Pahang Email. Arahan dan senarai keperluan mengikut fakulti. Menganjurkan kursus-kursus dakwah dan kepimpinan forum ceramah dan sebagainya dengan kerjasama persatuan dalaman jabatan dan fakulti-fakulti di UiTM Cawangan Selangor.

Mengurus dan mengajar di kelas-kelas bimbingan di UiTM Cawangan Selangor. Terdapat enam 6 buah fakulti yang bernaung di bawah UiTM Cawangan Pahang Kampus Jengka ini iaitu. Noorazura Binti Durani Program Coordinator MC111 06-3838175 Mrs.

Zeni Nur Syazwani Mohammad Fadzillah. 609 8400 400 Faks. Read More 50 Oct 25 2021 Bulletin Nurulhuda Abd Rahim BENGKEL PENULISAN REVIEW PAPER Pada 1 September 2021 telah berlangsungnya Bengkel Penulisan Review Paper untuk semua staf Read More 142 MORE NEWS UPCOMING EVENT STATISTICS Graduates 943450 Students.

Fakulti perubatan dan sains kesihatan fpsk fakulti perubatan dan sains kesihatan menawarkan dua program utama iaitu doktor perubatan dan kejururawatan. PENGURUSAN DAN PERNIAGAAN. 2 Senior Lecturer Lecturer 47 Total Students - Programme Coordinator AD111 NURIN ELANI MAKRAI nurinelaniuitmedumy 60 Work AD112 ANIS EDIANA MOHD FAUZI anis850uitmedumy 60 Work AD113 MUHAMMAD FAIZ ISKANDAH faiz148uitmedumy 6099762149 Work AD118 MOHD ADZMAN OMAR adzman224uitmedumy.

Maz Izuan Bin Mazalan Faculty Coordinator Kampus Alor Gajah 06-5582196 Dr. 06 - 264 5249. 604-988 2904 2713.

Cuti Belajar Masilah Binti. 1 Fakulti Perakaunan 2 Fakulti Pengurusan dan Perniagaan 3 Fakulti Sains Gunaan Fakulti Sains Fakulti Sains Gunaan Industri Perkayuan 4 Fakulti Perladangan Agroteknologi 5 Fakulti Sains Sukan Rekreasi 6 Fakulti Kejuruteraan Awam. Norlaili binti Harun Ketua Pusat Pengajian Pengurusan Sistem Pejabat UiTM Cawangan Pahang Email.

Fakulti seni lukis dan seni reka. 1 1 5 1 4 7 7. Terdapat dua buah fakulti yang bernaung di bawah kampus baru ini iaitu.

Kppompahanguitmedumy norlailiuitmedumy Phone No. Diharapkan dengan hubungan kerjasama diantara perpustakaan dan fakulti akan. Untuk sebarang maklumat yang lebih lengkap berkaitan dengan kursus dan program yang ditawarkan oleh pihak fakulti anda boleh layari laman web utama.

JABATAN PENGURUSAN PERNIAGAAN PENGENALAN CARTA ORGANISASI PENYELIDIKAN PERUNDINGAN INOVASI MUAT TURUN DAN PAUTAN DIREKTORI STAF KURSUS Jabatan Pengurusan Perniagaan UiTM Cawangan Pulau Pinang Fakulti Pengurusan Perniagaan adalah fakulti terawal UiTM dengan tertubuhnya Dewan Latihan RIDA Rural Industrial Development. Sarjana muda perancangan bandar dan wilayah kepujian ap224. FAKULTI PENGURUSAN HOTEL DAN PELANCONGAN.

Selamat Datang Kepada Pelajar Baharu ke Fakulti Perladangan dan Agroteknologi FPA UiTM Cawangan Pahang UiTM News Hub Selamat Datang Kepada Pelajar Baharu ke Fakulti Perladangan dan Agroteknologi FPA UiTM Cawangan Pahang 14102021 Dr Mohd Khairi Bin Che Lah Noorshilawati Binti Abdul Aziz. Siti Hajar Md Jani Pensyarah Kanan. ICEPS for UiTM Cawangan Melaka 06-2857140 Dr.

1 fakulti pengurusan dan perniagaan uitm cawangan selangor kampus puncak alam fin533. Abd Rahim Pensyarah Kanan. Mumtaz Ahmad Pensyarah Kanan.

Fakulti Perladangan dan Agroteknologi. Mohamad Azmi Nias Ahmad Syahida Md. Diploma perancangan bandar dan wilayah.

MOHAMMAD AZIZI BIN ABDULLAH PENSYARAH KANAN. MOHD SAIFUL AKBAR B MOHAMAD SAHAL PENSYARAH KANAN. Dekan fakulti pengurusan dan perniagaan.

Oleh yang demikian Fakulti Pengurusan dan Perniagaan menawarkan program Diploma dan program Ijazah Sarjana Muda bagi melengkapkan diri pelajar dengan keperluan dan kehendak pasaran. 06 - 264 5246 5247 Fax. UiTM Cawangan Perlis Kampus Arau.

Unit Komunikasi Korporat Emel. FAKULTI PENGURUSAN DAN PERNIAGAAN. Diploma seni bina landskap.

Siti Nur Farrah Binti Faadiah Faculty Coordinator 06-3838228 Mrs. Pada 29 November 2021 telah berlangsungnya Lawatan Kerja Naib Canselor UiTM ke fakulti. Chief Information Officer CIO.

NORHANANI BINTI AHMAD PENSYARAH KANAN. Abdul Rauf Ridzuan Head of Centre of Study 06-3838209 8231 Mrs. Siti Nurshahidah Binti Sah Allam Program Coordinator MC110 06-3838230 Mrs.


Bicara Santai Sukan Read Uitm Pulau Motivasi Atlet


Jom Meriahkan Library Outreach Ptar Di Fsppp Perpustakaan Uitm Library Outreach Personal Care


Pin By Islamic Relief Malaysia Irm On Live Fb Ig Incoming Call Screenshot Movie Posters Incoming Call


Posting Komentar untuk "Cawangan Uitm Dan Fakulti"